CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

About Me

My photo
I remember that 1st time im start blogging is when im 16th years old,but then now im 20th oredi..time fly so fast...

Sunday, April 18, 2010

我就是要那么简单

我要一段
简简单单的感情

开心&幸福
就好了

我不需要什么华丽的东西
我只需要你那颗比谁都诚恳的心

好好的对我

我也懂得我的脾气一路来都不好
改是要改
但是,好奇的一句是
:“如果我不该,我们就不会有美满的结局吗?”

如果是这样的话,
不如你就早点跟我讲吧~

0 comments: