CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

About Me

My photo
I remember that 1st time im start blogging is when im 16th years old,but then now im 20th oredi..time fly so fast...

Monday, April 26, 2010

5月快到!

现在我每天的生活就只有

吃,睡&上网

就是偶尔有活动的时候才活跃

我真的希望五月快快到!
我可以快快开学

昨晚我看一下我电话日历
不错,5月有很多活动
可以说开学后的生活
我的时间表就排得满满的~

虽然会感觉到累,但是我乐在其中

0 comments: