CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

About Me

My photo
I remember that 1st time im start blogging is when im 16th years old,but then now im 20th oredi..time fly so fast...

Saturday, November 8, 2008

成 为? 梦 想?

怎 样 才 能 成 为 一 名

品 学 兼 优 的 好 学 生 呢?

怎 样 才 能 呢?


我 的 成 绩 怎 么 都 不 好 呢?
究 竟 是 什 么 影 响 我 呢?
它 是 怎 样 影 响 我 呢?
能 解 决 吗???
我 读 书 有 这 么 差 劲 吗?



人 的 外 表
重 要 吗?

美 丽 是 什 么 呢?
为 什 么 女 生 要 美 丽 ?
美 丽 包 括 什 么 呢?

有 哪 位 路 过 的 能 告 诉 我 呢?

这 一 生
我 能 找 到 答 案 吗?

答 案 在 人 间

0 comments: