CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

About Me

My photo
I remember that 1st time im start blogging is when im 16th years old,but then now im 20th oredi..time fly so fast...

Tuesday, November 4, 2008

3/11/2008- 怡 保 半 游 日( 上)

考 当 天 考 试 完 后
我 就 马 上 "飞" 回 家 去 了 咯
哇!!!!
还 没 吃 午 餐, 肚 子 就 特 别 饿
所 以 就 吃 先 咯

哈 哈~~~
路 程 中, 我 一 直 重 复 听High SchoolMusical3 的 歌
越 听 就 越 好 听
听 到
我 也 不 大 想 吃 零 食 了!
我 可 是 家 里 吃 零 食 公 主 哦!

这 都 是 我 们 路 程 中 所 自 恋 的 照 片
在 车 很 闷 下 的 叻~~~


Mysister & Mybrother


Opps....Why Capture me and jiejie?


Sister&Brother

就 这 样 "玩" 到 累 后, 就 自 然 而 然 的

做 "猪" 了

1 comments:

宝贝 said...

干吗放我丑的相片啊?


宝贝