CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

About Me

My photo
I remember that 1st time im start blogging is when im 16th years old,but then now im 20th oredi..time fly so fast...

Sunday, May 2, 2010

我不懂我自己要什么

“我知道这样不好。也知道你的爱只能那么少,我只有不停的要,要到你想逃”

读书
做工
两者之间我只能选择一个而已

我到底要什么?

走哪个方向才能对我有利

头痛·了

我又要考试了!

0 comments: