CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

About Me

My photo
I remember that 1st time im start blogging is when im 16th years old,but then now im 20th oredi..time fly so fast...

Thursday, May 6, 2010

自然+外景 17/04/2010(Saturday)




我超喜欢这张
这张很自然
我不喜欢那些在studio拍的
我觉得那些都很假
(可能是edit到很假吧~)

拍照一点都不容易
真的真的
要抓角度,要配合人物

哇~辛苦咯

表面就一直笑啦,其实拍照的时候是四八辛苦的


这也是我本身第一次拍的
哈哈

好玩+有趣

我喜欢

0 comments: