CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

About Me

My photo
I remember that 1st time im start blogging is when im 16th years old,but then now im 20th oredi..time fly so fast...

Monday, August 24, 2009

我和春天有个约会-刘雅丽



这首歌的内容
让我感触了很多
它的戏剧
不是一般的爱情剧
而是包括了爱情,友情,亲情

这三个“情”
对于人类来说是非常敏感
也是很容易就触动人的心

它让我看会人的世面
它让我想到
不仅这部戏的剧本感触了我
它也带给我们有很重要的信息

那就是
不论亲人有多坏,我们还是有血液关系的
不论你爱的人/爱你的人
都要给于机会
一旦缘分过了,要怨谁呢?
自己?

你们就好好的思考下吧~

2 comments:

♥MY LIFE♥ said...

hihi^^can change my name ...dont write summer ..write rainie ...thxz...because i always cry feel like rainy^^

Stellaツ said...

hi~
回访拉~
你好哦~