CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

About Me

My photo
I remember that 1st time im start blogging is when im 16th years old,but then now im 20th oredi..time fly so fast...

Wednesday, June 17, 2009

讓愛傳出去

讓愛傳出去
愛是看不見的語言
愛是摸不到的感覺
愛是我們小小的心願
希望你平安快樂永遠
听者这首歌的时候,我觉得很舒服,好像我身上的压力都没有了!
“爱”是你我都需要的
我们应该看得开,我们才能真真的感受什么叫做“爱”





愛是仰著頭的喜悅
愛是說不出的感謝
愛是每天多付出一點點
雙手合十不在乎考驗

讓愛傳出去
它像陽光溫暖我和你
不管有多遙遠
總有到的那一天
讓愛傳出去
那前方漫漫人生路
有你的祝福
沒有過不去的苦

2 comments:

yemmi said...

thanks yvonne....this song are really nice...when i heard the song really really RELAX and ENJOY ....
we no "love" cannot live again

Venise v za1 said...

看我前兩篇camp fire更新了。。有美女帥哥走秀圖片